Nytt smink

Idag tog jag det stora steget och bytte smink. Jag har väl haft samma smink mer eller mindre i två år. Har bytt lite då och då, till Halloween-smink när det finns i butikerna, och provat nån variant med rött läppstift och svart läppstift (väldigt fina de med) men det har bara varit korta perioder. Jag går alltid tillbaka till detta, som jag trivts med väldigt bra. Det är en sminkning som går att köpa i Jarlaheim. Jag tycker det passar så bra med mina mörka ögon!
 
 
Men idag när jag klickade runt på databasen hittade jag den nya fliken med sminkningar där, skummade igenom vad som fanns och upptäckte att det faktiskt kommit en hel del nya sminkningar till skönhetssalingen i Govenor's Fall. Jag åkte dit och föll faktiskt för ett nytt som jag tänkte att jag ska försöka behålla så länge det går i alla fall. Roligt med en ny look faktiskt! Detta blev det.
 
 
Lite skarpare markering på kinderna och mörkare läppstift. Åh, jag gillar det!
 
 
 
MEN vad det är mörkt i hemstallet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0