1 April

Ett något sent blogginlägg om när Star Stable Online skämtade sina spelare aprillo.
 
Skönt nog var jag ledig från jobbet, så jag hade hela dagen på mig att utforska galenskapet. Stod länge och undersökte vilka färger som gick att få på starthästen av den lilla Första April-kaninen, och störde mig något enormt på allas våran Raptor som jag nu fått ett eget litet flygande exemplar av. Visst var det en rolig idé, haha! Men jag blev alldeles för trött till slut av hans tjat, så jag klickade ur rutan och red med den avbockad nästan hela dagen. Jobbigt också att ikonen var ivägen när man tog bilder.
 
Raptor pushade mig och Flashan, det var jag i och för sig tacksam över. Bra stöd Raptor!
 
Är det Raptor eller James?
 
Invånarna i Firgrove är ena riktiga torrbollar tycker Raptor.
 
 Dock var Raptor inte särskilt förtjust i stencirkeln på Sydhoven. Det är ju rock (sten) och inte rap. Långsökt Raptor, långsökt..
 
 
 
Förtrollningen av våra starthästar är ju höjdpunkten under första april. Möjligheten att skapa den där bisarra drömhästen med rosa hjärtan eller en hårrem helt i regnbågens färger. Jag experimenterade vilt och gjorde passande outfits till några av färgerna, bara för att leva mig in i det till max. Haha!
 
 
Space horsie
 
 
 
Barbie horsie
 
 
 
 
 
Två varianter av Elven horsie
 
 Space horsie och Elven horsie har parat sig och här är avkomman..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0